Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
- Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
- Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
- Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
- Znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze u Klienta,
- Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia 700 zł netto,
- Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress code'u,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
- Stabilne zatrudnienie.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY