Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Do naszej lokalizacji w Warszawie poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej.
- Przeprowadzanie rozmów telefonicznych na infolinii przychodzącej,
- Przeprowadzanie rozmów wychodzących (obsługa leadów),
- Obsługa mailowa zgłoszeń,
- Obsługa live-chat,
- Informowanie o dostępnych produktach i serwisie,
- Przekierowywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
- Monitorowanie danych, a także wprowadzanie ich do systemu,
- Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem.
Doświadczenie lub zainteresowanie branżą motoryzacyjną będzie dodatkowym atutem.
- Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
- Otwartości i komunikatywności,
- Dyspozycyjności minimum ok. 30h tygodniowo w trakcie godzin pracy projektu (pn-pt 9.00 - 20.00, sb - 9.00 - 14.00),
- Wysokiej kultury osobistej i nastawienia na pomoc klientowi,
- Umiejętności współdziałania w zespole.
Mile widziane osoby z przyjemnym głosem i dobrą dykcją.
- Stałe wynagrodzenie + dodatkowy system premiowy,
- Pakiet szkoleń, który w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- W późniejszym etapie możliwość pracy hybrydowej,
- Elastyczny grafik,
- Swobodny dress-code, owocowe czwartki, karta rabatowa, sala relaksu,
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY