CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osoby na stanowisko:
- obsługa infolinii (połączenia przychodzące),
- przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
- obsługa korespondencji mailowej,
- obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
- wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
- wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
- obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
- język angielski i rosyjski na poziomie B2 lub wyższym lub język angielski i polski na poziomie B2 lub wyższym,
- język ukraiński będzie dodatkowym atutem,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją i szukania rozwiązań,
- dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin tygodniowo,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- pakiet szkoleń, które pozwolą Ci przygotować się do realizacji zadań,
- rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
- wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY