- obsługa infolinii sprzedażowej (połączenia przychodzące i wychodzące),
- obsługa Klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów, informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
- doświadczenie w pracy w call center (niezależnie od tego czy była to infolinia obsługowa, czy sprzedaż) - może już kiedyś pracowałxś na wakacjach?
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym w godzinach 7-20,
- znajomość pakietu MS Office.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w biurze w samym centrum Wrocławia - wszystkim dojedziesz!
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY