- obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej,
- obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
- obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta min rok lub pół roku w sprzedaży,
- płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 lub ⅝ etatu,
- pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego,
- brak dress code'u.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY