- telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie,
- odpowiadanie na maile klientów,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
- dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta - postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona!
- posługiwanie się j. czeskim oraz polskim na poziomie C1+,
- gotowość do podjęcia współpracy już od 05.08 - wymiar godzinowy do ustalenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność,
- staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.
To oferujemy:
- gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- umowę zlecenie,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
- pełne wdrożenie do pełnionej roli - 1 tydzień roboczy zdalnie a następnie 3 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
- współpracę w pełni zdalną po 3 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy - projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie,
- benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz prywatnej opieki zdrowotnej.
- rozmowa telefoniczna,
- weryfikacja językowa,
- spotkanie w formie zdalnej,
- rozpoczęcie współpracy.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY