Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Obsługa infolinii sprzedażowej,
- Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących,
- Kontakt z klientem,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
- Doświadczenie w branży call center,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
- Znajomość obsługi komputera,
- Płynna znajomość języka polskiego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 4394 - 4577 zł brutto + premia do 900 zł netto,
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze u Kontrahenta,
- Stabilne zatrudnienie,
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress code'u,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY