Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb telefoniczna obsługa Klientów Banku realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie...
praca w telefonicznej obsłudze klienta zagranicznego (francuskojęzycznego) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnego wizerunku...
Symb. ref: SPKM/01/WR Jednostka Organizacyjna: Departament Animacji Consumer Finance Lokalizacja: Centrala, Credit Agricole Bank Polska, Wrocław Odpowiedzialność analiza potrzeb segmentu klientów przygotowanie ofert dla grup klientów inicjowanie zmian w produktach, dostosowanie ich do potrzeb...
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez...
telefoniczna obsługa zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i...
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez...
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez...
wsparcie zespołu w przeprowadzaniu i monitorowaniu wewnętrznych procesów marketingowych, kluczowych dla koordynacji i organizacji akcji marketingowych wsparcie w przygotowaniu planów działań marketingowych: rocznych, kwartalnych miesięcznych; współtworzenie raportów podsumowujących...
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez...
Wdrażanie polityki akwizycyjnej Klientów Indywidualnych oraz polityki relacyjnej Klientów Młodych (rozwój i utrzymanie) Wdrażanie kampanii marketingowych skierowanych do wybranych segmentów klienckich; Rekomendowanie koncepcji akwizycyjnych Rekomendowanie, opracowywanie i wdrażanie procesów...
ocena kondycji finansowej klienta segmentu SME; analiza wniosków kredytowych; przygotowywanie propozycji i podejmowanie decyzji kredytowych; uczestnictwo w pracach projektowych;
praca z analitykami kredytowymi i doradcami Agro; przyjmowanie i weryfikacja wniosku kredytowego; weryfikacja poprawności danych i kryteriów brzegowych; weryfikacja dokumentacji kredytowej zgodnie z procedurami; administrowanie bazą danych dot. wniosków; weryfikacja dokumentacji kredytowej,...
telefoniczna obsługa zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji...
telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami...
telefoniczna sprzedaż produktów finansowych Klientom Banku; realizacja planów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi; utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;