Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi?
- jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych?
- masz minimum średnie wykształcenie?
- posiadasz umiejętność obsługi komputera?
-
umowę o pracę
-
elastyczne godziny pracy z możliwością wpływania na grafik
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
-
motywujący model wynagrodzenia
-
możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
-
pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport i in.
NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU BANKOWOŚCI PRZEKAŻEMY CI W CZASIE PROFESJONALNYCH SZKOLEŃ WDROŻENIOWYCH I ROZWOJOWYCH!