Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Konsultant Contact Center
Symb. ref.: KCC/06/WR
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center/ Departament Sprzedaży Contact Center
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center/ Departament Sprzedaży Contact Center
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Jeśli
- potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi
- jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych
- masz minimum średnie wykształcenie
- posiadasz umiejętność obsługi komputera
OFERUJEMY ŻE NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU BANKOWOŚCI PRZEKAŻEMY CI W CZASIE PROFESJONALNYCH SZKOLEŃ WDROŻENIOWYCH I ROZWOJOWYCH!
A dodatkowo zaproponujemy:
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy z możliwością wpływania na grafik
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- motywujący model wynagrodzenia
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjny pakiet socjalny