Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
-
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
-
telefoniczna obsługa Klientów Banku
-
realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
-
budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości
-
potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi
-
jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych
-
masz minimum średnie wykształcenie
-
posiadasz umiejętność obsługi komputera
PROFESJONALNE SZKOLENIA WDROŻENIOWE I ROZWOJOWE, PODCZAS KTÓRYCH ZDOBĘDZIESZ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU BANKOWOŚCI.
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na ½, ¾ i cały etat)
-
elastyczne godziny pracy (z możliwością wpływania na grafik)
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
-
motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
-
możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
-
atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla pracowników
-
pracownicze ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
program sportowo-rekreacyjny Multisport
-
zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)