Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Doradca ds. Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Jeśli:
- potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi
- jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych
- chcesz zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów bankowych
- masz minimum średnie wykształcenie
- posiadasz umiejętność obsługi komputera
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
- motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)