Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
-
telefoniczna obsługa zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych)
-
realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
-
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
-
budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
-
swobodnie komunikujesz się w języku francuskim oraz polskim?
-
potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi?
-
jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych?
-
chcesz zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów bankowych?
-
masz minimum średnie wykształcenie?
-
posiadasz umiejętność obsługi komputera?
JEŚLI na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, zobacz co MOŻEMY Ci zaoferować.
-
umowę o pracę
-
elastyczne godziny pracy
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
-
profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
-
motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
-
możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
-
atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)