Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.
Realizacja celów biznesowych poprzez: zarządzanie procesem sprzedaży w Placówce Bankowej; budowa i rozwój efektywnego zespołu; wsparcie Doradców w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych; inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie Klientów; zarządzanie...
kierowanie ruchem klientów w placówce; wsparcie klientów przy obsłudze bankomatów i wpłatomatów; przekazywanie podstawowych informacji o produktach; wsparcie pracowników placówki w innych zadaniach;
wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników sieci sprzedaży banku; analizowanie pojawiających się w sieci sprzedaży problemów i ich przyczyn; współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku przy rozwiązywaniu niestandardowych sytuacji; zarządzanie awariami, sytuacjami kryzysowymi...
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami; sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych; budowanie pozytywnego...
pisanie regulaminów promocji na podstawie istniejących szablonów; pomoc przy pisaniu zamówień na działania komunikacyjne; przygotowywanie założeń i nadzór nad przygotowaniem komunikacji/listów do klientów; współ tworzenie raportów podsumowujących działania direct marketingu i...
projektowanie i implementacja nowych aplikacji; integracja aplikacji pracujących w banku; rozwój i utrzymanie narzędzi programistycznych do tworzenia aplikacji; wsparcie i uczestnictwo w procesie analizy biznesowej; rozwój i utrzymanie istniejących aplikacji; przygotowanie dokumentacji...
obsługa rozliczeń międzybankowych i międzyoodziałowych; monitoring i procesowanie reklamacji międzybankowych w zakresie rozliczeń; współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku;
Realizacja indywidualnych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami indywidualnymi i biznesowymi sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych budowanie...
Realizacja indywidualnych celów biznesowych poprzez: zarządzanie przypisanym portfelem Klientów Biznesowych i jego systematyczny rozwój profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm sprzedaż wybranych produktów detalicznych inicjowanie i aktywne kształtowanie...
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;