Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z obecnymi klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
telefoniczna obsługa Klientów w zakresie produktów bankowych; aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon; informowanie Klientów o ofercie produktowej;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
aktywne pozyskiwanie klientów w placówce oraz poza placówką bankową; realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych; dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi; kontakt telefoniczny z klientami; utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami;
LUKAS Bank SAmałopolskie, placówka bankowa w Krakowie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4884 dni
realizacja celów sprzedażowych; pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi; budowanie i rozwój efektywnego zespołu sprzedażowego; zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym; odpowiedzialność za wyniki kontroli zewnętrznych;
kierowanie ruchem Klientów w placówce; wsparcie Klientów przy obsłudze bankomatów i wpłatomatów; przekazywanie podstawowych informacji o produktach; wsparcie pracowników placówki w innych zadaniach;