Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.
telefoniczna sprzedaż produktów finansowych Klientom Banku; realizacja planów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi; utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami...
wsparcie administracyjne działań zespołu rekrutacji; wsparcie organizacyjne w realizacji bieżących zadań Specjalistów HR; prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska praktykantów i stażystów; wsparcie przy realizacji Programu Praktyk Letnich; wsparcie w realizacji programów HRowych...
pisanie regulaminów promocji na podstawie istniejących szablonów; pomoc przy pisaniu zamówień na działania komunikacyjne; przygotowywanie założeń i nadzór nad przygotowaniem komunikacji/ listów do klientów; współtworzenie raportów podsumowujących działania Direct Marketingu i...
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami; sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych; budowanie pozytywnego...
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami; sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych; budowanie pozytywnego...
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami; sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych; budowanie pozytywnego...
przygotowywanie agregatów danych analiza baz danych; zestawienie danych w programie Excel udział w kampaniach marketingowych; prace wspierające inne zespoły w Departamencie Marketingu;
praca w telefonicznej obsłudze Klienta; wykonywanie operacji bankowych na zlecenie Klienta; obsługa kont i produktów firmowych informowanie Klientów o ofercie produktowej
administrowanie platformami e-learningowymi; przygotowywanie treści e-learningowych; opracowywanie raportów z realizacji szkoleń e-learningowych; testowanie systemów informatycznych;
praca w telefonicznej obsłudze klienta francuskojęzycznego; wykonywanie operacji bankowych na zlecenie klienta; obsługa kont osobistych i kart kredytowych; informowanie klientów o ofercie Banku;
aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon; obsługa Klientów w zakresie produktów bankowych kontakt z Klientami wnioskującymi o produkty bankowe za pośrednictwem Internetu; informowanie Klientów o ofercie produktowej;
Zasady programu: program rozwojowy przygotowujący do objęcia stanowisk eksperckich i liderskich w Credit Agricole Bank Polska S.A. 3 lata pracy w ramach wybranego obszaru; realizacja zadań pod okiem coacha i mentora ze szczebla Top Managementu i Zarządu Banku; Zadania: udział w czołowych...
Realizacja celów biznesowych poprzez: zarządzanie procesem sprzedaży w Placówce Bankowej; budowa i rozwój efektywnego zespołu; wsparcie Doradców w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych; inicjowanie i wspieranie działań mających na celu pozyskanie Klientów; zarządzanie...