Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.
Lokalizacja: Wrocław Jednostka organizacyjna: Centrala, Contact Center Symb.ref.: DKFR/09/WR Zakres odpowiedzialności: telefoniczna obsługa polskich oraz zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań...
Lokalizacja: Wrocław, ul. Legnicka Jednostka organizacyjna: Dział Obsługi Klienta lub Dział Sprzedaży Symb.ref.: KCC/09/WR Zakres odpowiedzialności: telefoniczna obsługa Klientów Banku rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych...
Lokalizacja: Wrocław Jednostka organizacyjna: Departament Sprzedaży Odpowiedzialność: udzielanie informacji Partnerom Handlowym na temat nowo wdrażanych produktów, akcji promocyjnych oraz kampanii marketingowych; podejmowanie działań zmierzających do aktywowania sprzedaży u Partnerów...
Lokalizacja: Chełm Jednostka organizacyjna: Placówka Bankowa Odpowiedzialność Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: zarządzanie przypisanym portfelem Klientów Biznesowych i jego systematyczny rozwój; profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż...
Lokalizacja: Warszawa, Pruszków Jednostka organizacyjna: Placówka Bankowa Odpowiedzialność Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z...
Lokalizacja: Gdańsk, Gdynia Jednostka organizacyjna: Placówka Bankowa Odpowiedzialność Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z...
Symb. Ref.: AKS/03/KRA Lokalizacja: Kraków Jednostka organizacyjna: Centrum Klientów Korporacyjnych w Krakowie Odpowiedzialność Wsparcie zespołu Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych poprzez: przygotowywanie wniosków kredytowych i monitorowanie procesu kredytowego; uczestnictwo w spotkaniach...
Symb. Ref.: KCC/07/WR Lokalizacja: Wrocław, ul. Legnicka Jednostka organizacyjna: Dział Obsługi Klienta lub Dział Sprzedaży Odpowiedzialność telefoniczna obsługa Klientów Banku rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb...
Symb. Ref.: RPR/07/WR Lokalizacja: Wrocław Jednostka organizacyjna: Centrala, Departament Prawny Odpowiedzialność bieżąca obsługa prawna banku, w szczególności opracowywanie dokumentów korporacyjnych, sporządzanie projektów umów, przygotowywanie opinii prawnych, udział w negocjacjach z...
Lokalizacja: Wrocław Jednostka organizacyjna: Centrala, Contact Center Symb.ref.: DKFR/07/WR Zakres odpowiedzialności: telefoniczna obsługa polskich oraz zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań...
Symb. ref.: MDK/05/WAD Lokalizacja: Wadowice Jednostka organizacyjna: Placówka Bankowa Odpowiedzialność Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych...
Lokalizacja: Kłodzko, Strzegom, Wrocław, Dzierżoniów Jednostka organizacyjna: Placówka Bankowa Odpowiedzialność Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej; inicjowanie i aktywne kształtowanie...
rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; telefoniczna obsługa Klientów Banku; realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez...
telefoniczna obsługa zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych) realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta; rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb; budowanie pozytywnego wizerunku organizacji...