Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny
Symb. ref.: KCC/05/WR
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- min. średnie wykształcenie
- umiejętność aktywnego słuchania
- komunikatywność i pozytywnie nastawione wobec innych
- umiejętność obsługi komputera
- gotowość do stałego poszerzania wiedzy
PROFESJONALNE SZKOLENIA WDROŻENIOWE I ROZWOJOWE, PODCZAS KTÓRYCH ZDOBĘDZIESZ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU BANKOWOŚCI.
A dodatkowo:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na ½, ¾ i cały etat)
- elastyczne godziny pracy (system zmianowy z możliwością wpływania na grafik)
- klarowny system wynagrodzeń oparty na podstawie i premii
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla pracowników
- pracownicze ubezpieczenie grupowe
- prywatną opiekę medyczną
- program sportowo-rekreacyjny Multisport
- zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)