Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Konsultant ds. Telemarketingu (Call Center)

Konsultant ds. Telemarketingu (Call Center)

LUKAS Bank SA
dolnośląskie, Pion Contact Center, Centrala LUKAS Banku, Wrocław
praca stacjonarna
4777 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Konsultant ds. Telemarketingu
(Call Center)

Symb. ref.: DTM/06/WR
Miejsce pracy: Pion Contact Center, Centrala LUKAS Banku, Wrocław
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie min. średnie (studenci mile widziani)
  • swobodę prowadzenia rozmów z ludźmi
  • umiejętność obsługi komputera
  • samodzielność w działaniu, nastawienie na cel
  • znajomość produktów finansowych (mile widziana)
  • doświadczenie w obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
GŁÓWNE ZADANIA:
  • telefoniczna obsługa klientów LUKAS Banku
  • aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon
  • informowanie klientów o ofercie
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie na umowę o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy)
  • elastyczne godziny pracy oraz szkolenia przygotowujące do pracy
  • klarowny system wynagrodzeń
  • możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej
  • dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe)


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg