LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Konsultant ds. Telemarketingu
(Call Center)
(Call Center)
Symb. ref.: DTM/06/WR
Miejsce pracy: Pion Contact Center, Centrala LUKAS Banku, Wrocław
Miejsce pracy: Pion Contact Center, Centrala LUKAS Banku, Wrocław
PROFIL KANDYDATA:
- wykształcenie min. średnie (studenci mile widziani)
- swobodę prowadzenia rozmów z ludźmi
- umiejętność obsługi komputera
- samodzielność w działaniu, nastawienie na cel
- znajomość produktów finansowych (mile widziana)
- doświadczenie w obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
GŁÓWNE ZADANIA:
- telefoniczna obsługa klientów LUKAS Banku
- aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon
- informowanie klientów o ofercie
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na umowę o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy)
- elastyczne godziny pracy oraz szkolenia przygotowujące do pracy
- klarowny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej
- dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe)