Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jeśteśmy częścią franuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Konsultant ds. telemarketingu
Symb. ref.: KTM/11/WR
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
- telefoniczna obsługa Klientów w zakresie produktów bankowych
- aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon
- informowanie Klientów o ofercie produktowej
- swoboda w komunikacji przez telefon
- chęć poznania banku „od podszewki" i nauki produktów bankowych
- łatwość prowadzenia rozmów z klientami
- determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów sprzedażowych
- umiejętność obsługi komputera
- wykształcenie min. średnie
- umowę o pracę, elastyczne godziny pracy
- klarowny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze oraz premia)
- system szkoleń i coachingów
- możliwość rozwoju i awansu, jasno określoną ścieżkę kariery
- dodatkowe świadczenia (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i in.)