Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jeśteśmy częścią franuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Konsultant Hot Line
Symb. ref.: KHL/05/WR
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center, Centrala
- wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników sieci sprzedaży banku
- analizowanie pojawiających się w sieci sprzedaży problemów i ich przyczyn
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku przy rozwiązywaniu niestandardowych sytuacji
- zarządzanie awariami, sytuacjami kryzysowymi w sieci sprzedaży
- pomoc w interpretacji zapisów procedur, przewodników oraz regulaminów
- bardzo dobra znajomość produktów finansowych
- biegłość w poruszaniu się po procedurach, systemach sprzedażowych i umiejętność analizowania danych z różnych źródeł
- swoboda w prowadzeniu rozmów z klientami, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- umiejętności organizacyjne, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- elastyczne godziny pracy (system zmianowy)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- klarowny system wynagrodzeń oparty na podstawie i premii
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla pracowników
- pracownicze ubezpieczenia grupowe
- prywatną opiekę medyczną
- program sportowo-rekracyjny – Multisport
- zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)