Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży Contact Center
Symb. ref.: KSCC/10/WR
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center/ Departament Sprzedaży Contact Center
Lokalizacja: Wrocław
Jednostka organizacyjna: Pion Contact Center/ Departament Sprzedaży Contact Center
- telefoniczna sprzedaż produktów finansowych Klientom Banku
- realizacja planów sprzedażowych
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Jeśli:
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi
- jesteś dobrze zorganizowany i zorientowany na wynik
- jesteś pewny siebie i cechuje Cię swoboda wypowiedzi
- chcesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- masz minimum średnie wykształcenie
- posiadasz umiejętność obsługi komputera
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
- motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)