Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Symb. ref: SPKM/01/WR
Jednostka Organizacyjna: Departament Animacji Consumer Finance
Lokalizacja: Centrala, Credit Agricole Bank Polska, Wrocław
-
analiza potrzeb segmentu klientów
-
przygotowanie ofert dla grup klientów
-
inicjowanie zmian w produktach, dostosowanie ich do potrzeb segmentu
-
współtworzenie planu działań kampanii marketingowych
-
współpraca z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za współtworzenie i wdrażanie kampanii
-
wdrażanie działań marketingowych cross-sellowych i utrzymaniowych na segmencie klientów
-
podejmowanie działań zwiększających efektywność cross-sellingu
-
odpowiedzialność za realizację kampanii marketingu bezpośredniego (bazodanowego)
-
raportowanie przeprowadzonych działań i przygotowanie rekomendacji
-
prowadzenie procesów decyzyjnych dla wdrażanych zmian i działań
-
stały monitoring i analiza rynku
-
znajomość produktów kredytowych i procesów związanych z ich dostarczaniem
-
znajomość specyfiki produktów i klientów segmentu Consumer Finance
-
znajomość rynku Consumer Finance
-
dobra orientacja w temacie zachowań i potrzeb konsumentów oraz standardów usług finansowych
-
ogólna znajomość regulacji dotyczących sfery usług finansowych oraz ochrony konsumentów i przetwarzania danych osobowych
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje
-
wyższe wykształcenie
-
umiejętność analitycznego myślenia i czytania raportów finansowych
-
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami
-
inicjatywa w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań
-
wysokorozwinięte zdolności interpersonalne
-
samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
-
orientacja na realizację celów połączonych z wynikiem finansowym
- umowę na zastępstwo
- klarowny system wynagrodzeń
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- dodatkowe świadczenia (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i in.)