Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Specialist - j. czeski

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2383 dni
    Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy kandydatów do pracy. Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2390 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Specjalista ds. Kampanii

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2398 dni
    Opis stanowiska: Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu; Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu; Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI; Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego;...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2405 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2406 dni
    Do zadań osoby należęć będzie obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie klientom informacji odnośnie programu lojalnościowego; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; informowanie klientów o usługach programu bonusowego; aktywacja/dezaktywacja usług...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2406 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie zamówień;
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2420 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2455 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Opiekun Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2455 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: praca na stałej bazie własnych klientów budowanie oraz dbałość o dobre relacje; realizowanie wyznaczonych celów; przeprowadzanie ankiet satysfakcji obsługa chatu; kontakt emailowy i telefoniczny z Klientami; obsługa reklamacji; inne prace...
  • Kierownik zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2456 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Pracownik sklepu internetowego

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2462 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich dostępności; informowanie o statusie zamówienia; rozpatrywanie reklamacji Klientów;
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2474 dni
    Do zadań osoby należęć będzie obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie klientom informacji odnośnie programu lojalnościowego; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; informowanie klientów o usługach programu bonusowego; aktywacja/dezaktywacja usług...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2476 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2484 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie zamówień;
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2490 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa