Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny z Klientami w przeprowadzenia ankiety.
Wymagania:
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,
- Poprawna i płynna wymowa,
- Możliwość podjęcia pracy w dni powszednie,
- Dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
- Prace od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00,
- Elastyczny grafik dostosowany indywidualnie do potrzeb pracownika,
- Umowę zlecenie na początek współpracy,
- Wynagrodzenie 15 zł/h (brutto) + wynagrodzenie za każde umówione spotkanie,
- Kartę multisport,
- Płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy,
- Biuro w Centrum Warszawy.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.