Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś osobą KREATYWNĄ, nie boisz się NOWYCH WYZWAŃ, chcesz się ROZWIJAĆ - weź udział w naszej rekrutacji !!!
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:
- Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta;
- Rozwijaniu kompetencji Doradców;
- Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy;
- Coachingu i menitoringu dla pracowników call-center;
- Doskonaleniu umiejętności pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/ produktowych/ systemowych;
- Rozwój umiejętności miękkich pracowników;
- Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców;
- Dostarczanie wsadu merytorycznego do narzędzi/ rozwiązań szkoleniowych.
Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
- Wykształcenia wyższego;
- Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca;
- Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta;
- Kreatywności, komunikatywność, samodzielność;
- Orientacji na osiąganie stawianych celów;
- Dobrej znajomości PowerPoint, Word, Excel.
W zamian otrzymasz:
- Stałą pracę na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do dojazdów;
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
- Narzędzia niezbędne do pracy.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.