Najnowsze oferty pracy

  • Learning Specialist with English

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your responsibilities will involve: Training new and present employees; Implementation of customer service agent training programs; Working with unique, project-specific materials about both process and product; Monitoring performance and coaching agents to help them achieve their full potential....
  • Agile Coach

    Orange Polska   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Udział w transformacji Firmy w kierunku zwinnym; Wdrażanie zwinnych modeli pracy w obszarach – masz realny wpływ na koncepcję i implementację new way of working; Podnoszenie efektywność zespołów i jednostek – wzmacnianie współpracy, modelowanie przepływu pracy i komunikacji, wsparcie...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener

Contact Center Sp. z o.o.
Elbląg
praca stacjonarna
2221 dni temu


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.


Jeśli jesteś osobą KREATYWNĄ, nie boisz się NOWYCH WYZWAŃ, chcesz się ROZWIJAĆ - weź udział w naszej rekrutacji !!!


Trener

Miejsce pracy: Elbląg

Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:

  • Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta;
  • Rozwijaniu kompetencji Doradców;
  • Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy;
  • Coachingu i menitoringu dla pracowników call-center;
  • Doskonaleniu umiejętności pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/ produktowych/ systemowych;
  • Rozwój umiejętności miękkich pracowników;
  • Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców;
  • Dostarczanie wsadu merytorycznego do narzędzi/ rozwiązań szkoleniowych.

Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca;
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta;
  • Kreatywności, komunikatywność, samodzielność;
  • Orientacji na osiąganie stawianych celów;
  • Dobrej znajomości PowerPoint, Word, Excel.

W zamian otrzymasz:

  • Stałą pracę na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjny system wynagradzania;
  • Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do dojazdów;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera;
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Learning Specialist with English

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your responsibilities will involve: Training new and present employees; Implementation of customer service agent training programs; Working with unique, project-specific materials about both process and product; Monitoring performance and coaching agents to help them achieve their full potential....
  • Agile Coach

    Orange Polska   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Udział w transformacji Firmy w kierunku zwinnym; Wdrażanie zwinnych modeli pracy w obszarach – masz realny wpływ na koncepcję i implementację new way of working; Podnoszenie efektywność zespołów i jednostek – wzmacnianie współpracy, modelowanie przepływu pracy i komunikacji, wsparcie...