Szukasz dodatkowego zarobku? Chcesz zdobyć doświadczenie? Chcesz pracować w zgranym zespole?
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/łeś „TAK” , to zapraszamy Cię do Nas!
Złóż swoją aplikację na stanowisko:
Doradca Klienta w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Na co dzień będziesz:
- odpowiedzialny za stały kontakt z klientami,
- utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami,
- odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku,
- przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty,
- doradzać swoim Klientom.
Co oferujemy:
- umowę zlecenie,
- praca w oparciu o elastyczny grafik,
- pakiet benefitów (Multisport, Medicover),
- konkursy motywacyjne,
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wyjścia integracyjne,
- możliwość pracy zdalnej/hybrydowej po 3 miesiącach,
- wyjątkową i pozytywną atmosferę pracy.
Jeżeli zatem:
- lubisz pracę z Klientem,
- posiadasz status ucznia/studenta zaocznego,
- jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś i przyjdź do nas ze swoim znajomym!
A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :) Dziękuję :)
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.