Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
Będziesz odpowiedzialny za odbieranie telefonów od Klientów którzy chcą ustalić termin dostawy zakupionych towarów. Infolinia czynna jest w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku Poszukujemy osób chętnych do pracy, dostosujemy grafik do Twojej dyspozycyjności. Ty musisz być...
Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań Konsultantów należy: bieżące telefoniczne i...
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta; Rozwijaniu kompetencji Doradców; Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy; Coachingu i menitoringu...
Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!); informowanie klientów o produktach i ich dostępności; informowanie o statusie zamówienia; rozpatrywanie...
Opis stanowiska: obsługa dokumentacji zawiązanej z windykacją polubowną; aktualizowanie danych w bazie CRM; kontakt sms, email sporadycznie telefon w celu przypomnienia o zbliżajacym się terminie płatności.
Opis stanowiska: Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu; Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu; Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI; Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego;...
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
Główne zadania: Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN/WAN; Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych; Wdrażanie i rozwój zabezpieczeń systemów informatycznych; Konfiguracja stacji roboczych; Administracja systemami informatycznymi w szczególności: macierzami...