Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2180 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2205 dni
    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
  • Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2205 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2205 dni
    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2211 dni
    Będziesz odpowiedzialny za odbieranie telefonów od Klientów którzy chcą ustalić termin dostawy zakupionych towarów. Infolinia czynna jest w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku Poszukujemy osób chętnych do pracy, dostosujemy grafik do Twojej dyspozycyjności. Ty musisz być...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2215 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2215 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Konsultant w sektorze finansów publicznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2215 dni
    Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań Konsultantów należy: bieżące telefoniczne i...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2220 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta; Rozwijaniu kompetencji Doradców; Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy; Coachingu i menitoringu...
  • Pracownik ds. Obsługi Klienta (sklep internetowy)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2232 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!); informowanie klientów o produktach i ich dostępności; informowanie o statusie zamówienia; rozpatrywanie...
  • Konsultant ds. Windykacji Polubownej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2232 dni
    Opis stanowiska: obsługa dokumentacji zawiązanej z windykacją polubowną; aktualizowanie danych w bazie CRM; kontakt sms, email sporadycznie telefon w celu przypomnienia o zbliżajacym się terminie płatności.
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2234 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych.
  • Specjalista ds. Kampanii

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2234 dni
    Opis stanowiska: Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu; Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu; Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI; Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego;...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2236 dni
    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
  • Administrator Systemów Informatycznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2239 dni
    Główne zadania: Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN/WAN; Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych; Wdrażanie i rozwój zabezpieczeń systemów informatycznych; Konfiguracja stacji roboczych; Administracja systemami informatycznymi w szczególności: macierzami...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa