Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Contact Center Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2017 dni
    During your work you will be responsible for supporting the customers interested in internet services offered by our Client.
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2017 dni
    Oferujemy: Stawka godzinowa 15 – 17 zł + wysokie premie, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie, wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, pracę w zgranym i przyjaznym...
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2038 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...
  • Customer Service Specialist

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2038 dni
    During your work you will be responsible for supporting the customers of the online store selling women's clothing.
  • Konsultant w sektorze finansów publicznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2044 dni
    Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań Konsultantów należy: bieżące telefoniczne i...
  • Customer Service Specialist

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2046 dni
    During your work you will be responsible for supporting the customers of the online store selling women's clothing.
  • Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2046 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów sklepu internetowego, zajmującego się sprzedażą odzieży damskiej. Wymagania: biegła znajomość języka czeskiego znajomość j. angielskiego lub j. polskiego umożliwiająca przejście szkolenia umiejętności komunikacyjne i...
  • Customer Service Specialist

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2073 dni
    During your work you will be responsible for supporting the customers of the online store selling women's clothing.
  • Doradca ds. Telemarketingu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2073 dni
    Zapraszamy do naszego Zespołu, którzy tworzą ludzie wytrwali w realizacji swoich zadań. Poszukujemy osób, które są Interpersonalnie aktywne, chętnie podejmujące nowe wyzwania i lubiące się uczyć. U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to...
  • Doradca Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2073 dni
    U Nas: Znajdziesz zatrudnienie dostosowane do Twoich potrzeb, elastyczne godziny pracy (to Ty ustalasz grafik) Po za podstawą – atrakcyjne premie na Twoje przyjemności Dodatkowe 300 zł za polecenie znajomego do pracy; Profesjonalne Szkolenie wdrożeniowe – wszystkiego Cię nauczymy...
  • Telefoniczny Konsultant Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2084 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta, sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego. (telefoniczna obsługa połączeń w ruchu wychodzącym)
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2088 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta, sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego.
  • Konsultant w sektorze finansów publicznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2093 dni
    Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań Konsultantów należy: bieżące telefoniczne i...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2093 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2093 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

3

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa