Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2212 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2212 dni
    Obsługa Klientów - udzielanie informacji droga telefoniczna oraz mailową na temat: repertuaru, promocji, rozwiązywanie reklamacji w tym kontakt z Decision Maker kin w celu wyjaśnienia wątpliwych sytuacji, przeprowadzanie ankiety satysfakcji na koniec rozmowy z Klientem.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2212 dni
    Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2212 dni
    Praca polega na obsłudze infolinii. Przyjmowaniu reklamacji, obsłudze zgłoszeń, udzielaniu informacji.
  • Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2213 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2238 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych.
  • Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2241 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2249 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2249 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2274 dni
    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
  • Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2274 dni
    Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2274 dni
    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych; Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center; Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną; Instalacja stanowisk pracy.
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2280 dni
    Będziesz odpowiedzialny za odbieranie telefonów od Klientów którzy chcą ustalić termin dostawy zakupionych towarów. Infolinia czynna jest w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku Poszukujemy osób chętnych do pracy, dostosujemy grafik do Twojej dyspozycyjności. Ty musisz być...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2284 dni
    Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki. Jak...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2284 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

3

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa