Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Będziesz odpowiedzialny za odbieranie telefonów od Klientów którzy chcą ustalić termin dostawy zakupionych towarów.
Infolinia czynna jest w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku
Poszukujemy osób chętnych do pracy, dostosujemy grafik do Twojej dyspozycyjności.
Ty musisz być dyspozycyjny na minimum 80h w miesiącu.
Wymagania:
- gotowość do podjęcia pracy w dni powszednie i/lub weekend najlepiej od zaraz;
- wysoka kultura osobista;
- dobra dykcja i płynna wymowa;
- znajomość obsługi komputera;
- status studenta / osoba ucząca się/mile widziane.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie + premia;
- benefity opieka medyczna, karta sportowa;
- stabilne zatrudnienie / współpraca na dłuższy okres;
- możliwość połączenia pracy z nauką.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.