Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju – TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Chcesz zarabiać od 3000 – 6000 brutto – dołącz do Nas
Do zadań na tym stanowisku należy obsługa telefoniczna stałych klientów, poprzez proponowanie nowych ofert, przedłużanie umów, informowanie o bieżących promocjach.
Od kandydatów oczekujemy:
·
- kompetencji sprzedażowych,
- motywacji oraz entuzjazmu do realizowania zadań przekładających się na wymierne rezultaty,
- umiejętności identyfikowania potrzeb klienta,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
· telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
· diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta,
· sprzedaż usług oraz produktów koncernu energetycznego.
Od kandydatów oczekujemy:
· kompetencji sprzedażowych,
· motywacji oraz entuzjazmu do realizowania zadań przekładających się na wymierne rezultaty,
· umiejętności identyfikowania potrzeb klienta,
· łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
· umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę, wynagrodzenie 3000 – 6000 brutto
- stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- opiekę medyczną w jednej z najbardziej znanych firm medycznych w Polsce
- spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy
- bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- przejrzyste zasady ścieżki kariery
- możliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowych
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy,
umowę o pracę, wynagrodzenie 3000 – 6000 brutto
stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
opiekę medyczną w jednej z najbardziej znanych firm medycznych w Polsce
spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy
bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
przejrzyste zasady ścieżki kariery
możliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowych
pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy,
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.