Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 18
Co oferujemy?
- Umowa zlecenie
- Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie!
- Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00
- Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej
- Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z przyjaznymi przełożonymi
- Integracje: regularne wyjścia integracyjne, bo relacje są dla nas ważne!
- Benefity: prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do karty Multisport
- Szkolenia: profesjonalne wsparcie i możliwość rozwoju – nauczymy Cię wszystkiego!
- Program poleceń: zyskaj dodatkowe pieniądze za polecenie znajomych do pracy!
Twoje zadania:
- Obsługa umów leasingowych po ich aktywacji
- Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji
- Aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych
- Wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami – empatia i troska to podstawa!
Kogo szukamy?
- Osoby otwartej na pracę z Klientem – stawiamy na proklienckie podejście
- Studenta zaocznego (warunek konieczny)
- Kogoś odpowiedzialnego i sumiennego – powierzone zadania to Twój priorytet
- Osoby, która sprawnie obsługuje komputer
- Kogoś z pozytywną energią – uśmiech to nasza tajna broń!
- Osoby gotowej do nauki i ciągłego rozwoju – nie stoimy w miejscu!
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.