Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy w oddziale w Rawie Mazowieckiej na stanowisku
- Bieżąca konfiguracja stacji roboczych;
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center;
- Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem;
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną;
- Instalacja stanowisk pracy.
- Wykształcenia min. średnie;
- Dobrej znajomości administracji Microsoft Windows XP,7, 8, 10;
- Mile widzianej znajomości administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS);
- Mile widzianej znajomości systemu Linux (podstawy);
- Znajomości zagadnień sieciowych oraz technologii VoIP;
- Samodzielności i zaangażowania wykonywane zadania;
- Komunikatywności, odporności na stres, umiejętności rozwiązywania problemów;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz korespondencji elektronicznej.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego;
- Wynagrodzenie podstawa + premia;
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.