Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim!
Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Lokalizacja: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego!
- Pomocą Klientom w rozwiązywaniu problemów z obsługą bankomatów
- Odpowiadaniem na zgłoszenia i reklamacje – będziesz wsparciem technicznym i merytorycznym
- Języka angielskiego na poziomie min. B2 – swobodny kontakt z Klientem zagranicznym.
- Statusu ucznia lub studenta – mile widziany.
- Możliwości pracy na minimum pół etatu.
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności.
- Ambicji, by rozwijać się u lidera w branży finansowej.
- Elastyczny grafik – idealny, aby dopasować pracę do studiów czy innych zajęć.
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
- Zyskasz wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
- Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
- Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
- Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!
Dlaczego my?
Z nami zdobywasz doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej, ale na Twoich warunkach! Elastyczne godziny pracy, dobra lokalizacja i realna szansa na rozwój – to właśnie my.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.