Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko :
Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu.
Do zadań Konsultantów należy:
- bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
- udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
- monitorowanie stron www w zakresie proponowanej oferty
- opracowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla zasilenia Bazy Wiedzy
- prowadzenie, redakcja oraz aktualizacja bazy pytań i odpowiedzi, znajdującej się w Systemie CRM
- realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
- sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
- budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
- realizowanie celów indywidualnych i grupowych
- poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średniozaawansowane)
- samodzielność
- odpowiedzialność
- komunikatywność
- umiejętność wyciągania wniosków
- doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
- wiedza na temat funduszy unijnych
- możliwość pracy dla organizacji rządowej z sektora finansów publicznych
- umowę o pracę
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- atrakcyjną lokalizację biura
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.