Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Opis stanowiska: Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu; Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu; Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI; Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego;...
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Do zadań osoby należęć będzie obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie klientom informacji odnośnie programu lojalnościowego; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; informowanie klientów o usługach programu bonusowego; aktywacja/dezaktywacja usług...
Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: praca na stałej bazie własnych klientów budowanie oraz dbałość o dobre relacje; realizowanie wyznaczonych celów; przeprowadzanie ankiet satysfakcji obsługa chatu; kontakt emailowy i telefoniczny z Klientami; obsługa reklamacji; inne prace...
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich dostępności; informowanie o statusie zamówienia; rozpatrywanie reklamacji Klientów;
Do zadań osoby należęć będzie obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie klientom informacji odnośnie programu lojalnościowego; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; informowanie klientów o usługach programu bonusowego; aktywacja/dezaktywacja usług...
Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich dostępności; informowanie o statusie zamówienia; rozpatrywanie reklamacji Klientów;
Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy kandydatów do pracy. Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich...