Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3182 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Specjalista ds. Aplikacji i Baz Danych

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3433 dni
    Zadania: Projektowanie i implementacja aplikacji w języku C# Testowanie stworzonych rozwiązań oraz tworzenie dokumentacji; Programowanie warstwy dostępu do danych oraz zapytań SQL/T-SQL, procedur; Wykonywanie prac utrzymaniowych; Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników;
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3437 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów bankowych bądź ubezpieczeniowych.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

11

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa