Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W związku ze współpraca z jednym z największych banków w Polsce do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca Klienta
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
· aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
· obsługa klienta na kampaniach przychodzących
· udział w prestiżowych projektach dla jednego z największych banków oferowanie rozwiązań
Wymagania:
· wykształcenie minimum średnie
· doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub bankowości (będzie dodatkowym atutem)
· silna motywacja do pracy
· gotowość do pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
· stabilną pracę w sektorze bankowym
· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny
· pakiety szkoleń i dalsze możliwość rozwoju w strukturach firmy
· atrakcyjny pakiet socjalny
· komfortowe warunki pracy
· elastyczne godziny pracy i wymiar etatu
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.