Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Dział Obsługi Klienta największej sieci perfumerii internetowych w Europie, poszukuje kandydatów do pracy.
Do zadań na tym stanowisku należy:
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
- telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!)
- informowanie klientów o produktach i ich dostępności
- informowanie o statusie zamówienia
- przyjmowanie zamówień telefonicznych, stałe ich monitorowanie, aż do końcowej realizacji
- rozpatrywanie reklamacji Klientów oraz u dostawców
Od Kandydatów oczekujemy:
- doskonałej znajomość języka polskiego
- profesjonalizmu i wysokiego poziomu kultury osobistej
- komunikatywności
- znajomość programów Word, Excel, Outlook
- umiejętności pracy w zespole
- empatii
- zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
W zamian oferujemy:
- ciekawą pracę
- samodzielność w działaniu
- atrakcyjne wynagrodzenie 16 zł/h
- dodatkowe benefity
Miejsce pracy Warszawa
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.