Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W związku z dynamicznym rozwojem, firma Contact Center sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Główne zadania:
- Bieżąca konfiguracja stacji roboczych.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center.
- Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną.
- Instalacja nowych stanowisk pracy.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Wykształcenie min. średnie.
- Dobra znajomość administracji Microsoft Windows XP,7, 8.
- Mile widziana znajomość administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS).
- Mile widziana znajomość systemu Linux (podstawy).
- Znajomość zagadnień sieciowych oraz technologii VoIP.
- Samodzielność i zaangażowanie wykonywane zadania.
- Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka angielskie w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz korespondencji mailowej.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego .
- Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami.
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.