Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Dla Naszego Klienta lidera w branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko
- praca na stałej bazie własnych klientów
- budowanie oraz dbałość o dobre relacje
- realizowanie wyznaczonych celów
- przeprowadzanie ankiet satysfakcji
- obsługa chatu
- kontakt emailowy i telefoniczny z Klientami
- obsługa reklamacji
- inne prace z wiązane z pracą Back Office
- pełna swoboda wypowiedzi - warunek konieczny
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej
- mile widziana znajomość obsługi systemów Microsoft Dynamics
- mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, zmiany 8 -16, 9-17, 10-18
- stabilne zatrudnienie umowa o prace po 3 miesiącach
- wynagrodzenie oparte o stawkę godzinową + premie
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- kartę sportową, ubezpieczenie, konkursy
- biuro w Centrum Warszawy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.