Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
DZWONISZ – ROZMAWIASZ – ZARABIASZ
Zależy Ci na zdobyciu doświadczenia zawodowego?
Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole?
Dołącz do nas i zostań
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych
- Znajomość obsługi komputera
- Silna motywacja do pracy i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
- Komunikatywność
- Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży będzie dodatkowym atutem
- Pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center
- Wysokie premie
- Dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Rawy Mazowieckiej dofinansowanie do dojazdu
- System profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
- Miłą atmosferę
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.