Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Do obsługi projektu poszukujemy:
Do zadań osoby należęć będzie obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.:
- udzielanie klientom informacji odnośnie programu lojalnościowego
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- informowanie klientów o usługach programu bonusowego
- aktywacja/dezaktywacja usług na kontach klientów
Wymagania:
- dyspozycyjność do pracy zmianowej (8 h pracy)
- dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe)
- poprawna dykcja
- komunikatywność
- pozytywne podejście do klienta
Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- wynagrodzenie godzinowe (na początek 13,70 zł brutto/h + atrakcyjne premie)
- docelowo, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników, trenerów i przełożonego
- system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
- pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy,7 dni w tyg.)
- możliwość skorzystania z karty Multisport i ubezpieczenia na życie
- Pracę w przyjaznym i stymulującym środowisku.
- Miejsce pracy: Rawa Mazowiecka
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.