Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    54 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
  • Trener Wewnętrzny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    54 dni
    Jakie będą Twoje zadania? Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających; Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników...
  • Przedstawiciel Handlowy (Telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, obok Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    65 dni
    Co będziesz robić? Obsługiwać bieżących klientów oraz rozszerzać portfolio firmy. Sprzedawać produkty do sklepów i wyjaśniać sprawy związane z przesyłkami. Kontaktować się z dystrybutorami i przyjmować zamówienia (również przez infolinię). Samodzielnie zarządzać bazą...
  • Konsultant Infolinii z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    68 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    68 dni
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    77 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    79 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie pierwszej rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą leasingu; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w celu finalizacji sprzedaży; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze wymagania:...
  • Konsultant Infolinii z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    85 dni
    NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    85 dni
    praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    93 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    100 dni
    Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    103 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    107 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    121 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    124 dni
    Jako trener/trenerka będziesz: analizować potrzeby rozwojowe i prowadzić szkolenia, głównie dla Infolinii, przygotowywać raporty kwartalne z badań satysfakcji Klientów, na bieżąco analizować wyniki i na ich podstawie planować i realizować działania rozwojowe, projektować i realizować...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

4

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa