Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
praca zdalna z elementami hybrydowymi
Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś:
- Otwarty/a na nowe wyzwania.
- Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
- Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
- Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
- Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń.
- Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.
- Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi.
- Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości.
- Doświadczenie w pracy z klientem - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
- Odpowiedzialność za zadania swoje i zespołu - pracujemy w grupie, jednak każdy z nas ma swoje zadania, które muszą być realizowane każdego dnia.
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej: wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
- Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów teleinformatycznych będzie dodatkowym atutem. Obsługujemy klientów nie tylko z Polski i potrzebujemy być dla nich wsparciem każdego dnia.
W zamian oferujemy:
- Atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz przejrzysty system prowizyjny.
- Umowę zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące) a następnie umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
- Przyjazną atmosferę pracy, jesteśmy małym, prężnym i zróżnicowanym zespołem.
- Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
- Pracę zdalną oprócz okresu szkolenia i okresowych spotkań Twojego zespołu.
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Benefity: Karta Multisport, Medicover.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.