Konsultant Infolinii Obsługowej

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Prosta
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
1 dzień temu

Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta
Oferujemy:
  • umowę zlecenie;
  • pracę hybrydową po okresie wdrożeniowym – min. 50% czasu w biurze;
  • pracę na pełny etat 8-16, 9-17;
  • świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym (ulica Prosta);
  • fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i fajnych przełożonych;
  • wyjścia integracyjne;
  • prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
  • profesjonalne szkolenia;
  • program rekomendacji pracowników – płacimy Ci za polecenie znajomej osoby do pracy u nas.
Twoje obowiązki:
  • obsługa umów leasingowych po jej aktywacji;
  • wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji;
  • aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych;
  • wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów;
  • budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb.
Nasze wymagania:
  • otwartość na pracę z Klientem;
  • status studenta zaocznego – warunek konieczny;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • bardzo dobra znajomość komputera;
  • pozytywne energia – pracujemy z uśmiechem i szukamy rozwiązań;
  • chęć nauki – zwyczajnie nie lubimy stać w miejscu i ciągły rozwój to dla nas norma.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
 
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)


Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Fort Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 94​ w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Doradca Klienta Biznesowego ds. Telekomunikacji

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zadania: Współpraca z przedsiębiorstwami w segmencie MSS, odpowiadając na ich potrzeby i oczekiwania. Ocena potrzeb klientów i przygotowanie skutecznych, dopasowanych ofert. Aktywna sprzedaż rozwiązań w zakresie telefonii komórkowej, światłowodów oraz ICT. Kompleksowa obsługa klienta po...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Dobre Biuro sp z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta; Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi...
  • Konsultant ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...
  • Specjalista ds. rozwoju rynku

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: kontaktujesz się telefonicznie z Klientem; prezentujesz usługi naszej firmy; wstępnie analizujesz i weryfikujesz potrzeby Klientów w celu umówienia efektywnego spotkania; zapewniasz profesjonalną obsługę Klientom; masz wpływ na kształtowanie lojalności oraz...