Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Call Center

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
72 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
  • poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center – warunek konieczny
  • minimum 3-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta – warunek konieczny
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura przy Dworcu Zachodnim
  • szeroki pakiet benefitów
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...