Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....
  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Call Center Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu, realizacja postawionych celów sprzedażowych przez zespół, wsparcie zespołu do osiągania postawionych celów, bieżący monitoring pracy pracowników,...
  • Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole.
  • Kierownik Zespołu Call Center

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta; Nadzór nad efektywnością pracy zespołu; Raportowanie wyników do Zarządu; Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój; Rekrutacja nowych pracowników; Tworzenie harmonogramów pracy; Współpraca...
  • Kierownik Zespołu Obsługi

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi działami. Rozwiązywanie problemów i reagowanie na...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Call Center

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
235 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
  • poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center – warunek konieczny
  • minimum 3-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta – warunek konieczny
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura przy Dworcu Zachodnim
  • szeroki pakiet benefitów
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Team Leader with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....
  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Call Center Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu, realizacja postawionych celów sprzedażowych przez zespół, wsparcie zespołu do osiągania postawionych celów, bieżący monitoring pracy pracowników,...
  • Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole.
  • Kierownik Zespołu Call Center

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta; Nadzór nad efektywnością pracy zespołu; Raportowanie wyników do Zarządu; Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój; Rekrutacja nowych pracowników; Tworzenie harmonogramów pracy; Współpraca...
  • Kierownik Zespołu Obsługi

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi działami. Rozwiązywanie problemów i reagowanie na...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379