Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta
- obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
- budować dobre relacje z Klientem
- rozwijać się dzięki szkoleniom
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2 potwierdzone certyfikatem, według skali przyjętej przez Radę Europy (Common European Framework of Reference for Languages)
- posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym znajomość zasad skutecznej komunikacji oraz aktywne słuchanie
- jesteś dostępny/a minimum 20h tygodniowo
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu
- bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, umiejętność planowania zadań, dbałość o szczegóły
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station), a od grudnia ulica. Stawki
- benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.