- analizować potrzeby rozwojowe i prowadzić szkolenia, głównie dla Infolinii,
- przygotowywać raporty kwartalne z badań satysfakcji Klientów, na bieżąco analizować wyniki i na ich podstawie planować i realizować działania rozwojowe,
- projektować i realizować programy szkoleniowe podnoszące efektywność pracy, zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców,
- dbać o wysokie standardy jakości obsługi poprzez różnorodne formy rozwoju umiejętności pracowników firmy,
- przygotowywać materiały szkoleniowe,
- oceniać efektywność działań rozwojowych i udoskonalać je.
- masz doświadczenie w rozwijaniu umiejętności zespołów Infolinii,
- potrafisz projektować i prowadzić programy szkoleniowe dostosowane do różnych uczestników,
- umiesz tworzyć angażujące materiały szkoleniowe,
- potrafisz analizować dane,
- jesteś osobą kreatywną, zaangażowaną, rzetelną i skoncentrowaną na szukaniu rozwiązań,
- dbasz o swój rozwój i rozwijanie innych przynosi Ci satysfakcję,
- potrafisz bardzo dobrze organizować i planować swoją pracę,
Znajomość języka angielskiego i umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych będzie Twoim dodatkowym atutem.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
- Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- Docelowo pracę hybrydową,
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji,
- Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.