Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, nie boisz się nowych wyzwań chcesz się rozwijać - weź udział w rekrutacji!
Złóż swoją aplikację na stanowisko:
Trener
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Jako trener/trenerka będziesz:
- analizować potrzeby rozwojowe i prowadzić szkolenia, głównie dla Infolinii,
- przygotowywać raporty kwartalne z badań satysfakcji Klientów, na bieżąco analizować wyniki i na ich podstawie planować i realizować działania rozwojowe,
- projektować i realizować programy szkoleniowe podnoszące efektywność pracy, zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców,
- dbać o wysokie standardy jakości obsługi poprzez różnorodne formy rozwoju umiejętności pracowników firmy,
- przygotowywać materiały szkoleniowe,
- oceniać efektywność działań rozwojowych i udoskonalać je.
Odezwij się do nas jeśli:
- masz doświadczenie w rozwijaniu umiejętności zespołów Infolinii,
- potrafisz projektować i prowadzić programy szkoleniowe dostosowane do różnych uczestników,
- umiesz tworzyć angażujące materiały szkoleniowe,
- potrafisz analizować dane,
- jesteś osobą kreatywną, zaangażowaną, rzetelną i skoncentrowaną na szukaniu rozwiązań,
- dbasz o swój rozwój i rozwijanie innych przynosi Ci satysfakcję,
- potrafisz bardzo dobrze organizować i planować swoją pracę,
Znajomość języka angielskiego i umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych będzie Twoim dodatkowym atutem.
W zamian otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
- Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- Docelowo pracę hybrydową,
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji,
- Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.